Toerisme Mol logo

De grote vakantie is van Mol

Spaar tijdens de vakantie zomerzegels in MooiMol en ontvang leuke prijzen!
foto: Banners mailing  (1920 x 900 px).jpg

Om prijzen te ontvangen, moet je deze zomer gewoon eens langskomen in MooiMol! Voor verschillende zomerse activiteiten zoals een ijsje eten of een verfrissende duik nemen krijg je zomerzegels. Afhankelijk van het aantal zegels dat je bemachtigt, kan je deze inwisselen voor een XL-strandlaken, een paar MooiMol-sokken, een koeltas, een strandbal, …. Bovendien maakt elke deelnemer kans op de hoofdprijs: een verblijf in onze prachtige gemeente ter waarde van 250 euro!

De grote vakantie is van Mol in 2023, en dat gaan alle inwoners en bezoekers geweten hebben! Heel de zomer lang spaar je zomerzegels op je spaarkaart. Zegels bekom je door een terrasje te doen, een wandeling te maken, te shoppen bij een lokale handelaar, een ijsje te eten, een verfrissende duik te nemen, ... zelfs een bezoekje aan een toeristisch infokantoor of de abdij van Postel zijn al een zomerzegel waard! De brochure met deelnemende partners, die meteen ook jouw spaarkaart is, haal je af bij de dienst toerisme, Markt 24 of bij één van de deelnemende partners.

Prijzen
Je ingezamelde zegels kan je omruilen bij de dienst toerisme voor verschillende leuke MooiMol-prijzen:

• 5 zegels: strandbal
  • 6 zegels: koeltasje
  • 10 zegels: mollensokken
  • 15 zegels: strandlaken

Je kan slechts 1 spaarkaart per persoon omruilen. De actie loopt zolang de voorraad strekt

Hoofdprijs
Op 4 september trekken we uit alle ingeleverde spaarkaarten één ultieme winnaar. Die krijgt een verblijf in onze prachtige gemeente ter waarde van 250 euro.

+32 (0)14 27 24 26

Wanneer